experiment

Vineri am facut cel mai frumos experiment. Am avut ceva treaba prin oras si, intre intalniri, m-am oprit la o cafenea pe Smardan, la un croissant si un pahar cu lapte, timp in care am terminat de citit cartea Personalitate Plus. V-am zis deja ca mi-a placut foarte mult, v-am zis si de ce, asa ca nu ma mai repet. Ce voiam sa va spun e experimentul recomandat in carte, pe care l-am si facut: sa intrebi persoanele din jurul tau ce cred ei ca ar trebui sa schimbi la tine, ca sa fii o varianta mai buna a ta :).

Mi-a fost teama ca daca voi astepta sa ma intalnesc cu toti oamenii pe care voiam sa-i intreb, voi renunta la acest gand, asa ca m-am pus pe trimis sms-uri cui mi-a venit. Cea mai mare parte a lor s-a speriat, crezand ca oi fi patit ceva, sau ca oi fi in cine stie ce depresie. A fost tare dragut si, dincolo de asta, a fost extrem de interesant sa vad care cred ei ca sunt punctele mele slabe, la care ar fi bine sa lucrez.

Este extrem de interesant experimentul pentu ca, bineinteles, fiecare alege in functie de latura pe care a avut ocazia sa o vada. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu nu sunt la fel cu toata lumea si nu pentru ca asa vreau… pur si simplu. Mama mi-a zis sa fiu mai toleranta si mai rabdatoare, altii mi-au zis sa fiu mai ferma, mai increzatoare, mai vesela, mai deschisa si mai flexibila sau sa ma vand mai bine. Au mai fost si alte raspunsuri, dar nu pot sa va insir acum toate defectele mele :P.

Imi pare rau ca multi m-au sunat, in loc sa-mi dea sms-uri si n-o sa am toate raspunsurile mai tarziu, insa voi incerca sa le tin minte pe toate si sa fiu o varianta mai buna a mea :).

Oricum, multumesc inca o data celor care m-au ajutat cu raspunsuri.


2 Comments on “experiment”

  1. Marina says:

    cum merge cu experimentul?

  2. Raluca says:

    Daca te referi la partea cu schimbatul, sa devin o varianta mai buna a mea, e work in progress. Pentru ca necesita ceva timp, nu ma pot transforma de azi pe maine complet, dar lucrez la asta si sunt convinsa ca peste ceva vreme o sa simt diferenta. Si tu :).
    Altfel, experimentul e incheiat, insa daca vrea cineva sa completeze, nu va sfiiti, astept oricand sugestii.


Leave a comment